niedziela, 24 listopada 2013

Rozdział 6 ♥

rozdział pisany oczami Marcela :)
enjoy x.
________________________________________________________________________________


Minął tydzień odkąd jestem w nowej szkole.Zwiedziłem kosz na śmieci w stołówce,moja twarz miała bliskie spotkanie z mopem woźnego,moje krocze zostało oblane wodą,a tył głowy prawie dobrze znosi kawałki gumki do mazania i cięższych rzeczy.Postanowiłem jednak zagłębić się trochę i "poznać" elitę.Sobota była dość deszczowa,więc to wykorzystałem.W piżamie,z rozwichrzonymi loczkami usiadłem wygodnie w bujanym fotelu i spojrzałem na tablicę korkową ze zdjęciami i kartkami,na których widniały nazwiska kilku uczniów.Czułem się trochę jak prywatny detektyw lub seryjny morderca.Ekheem.Jak prywatny detektyw.
Spojrzałem na pierwsze zdjęcie.
 Szatyn o błękitnych oczach i lekko zadartym nosku.Był taki uroczy...na zdjęciu.Louis Tomlinson.Najważniejszy z całej męskiej części elity.Podobno poprawia rok,bo pobił nauczyciela matematyki.Biedny pan Smith nie chciał postawić mu dwójki na semestr,miał zostać w szkole letniej,ale Tomlinson miał w planach Wyspy Kanaryjskie z rodzicami... To mi nie pasuje do jego zdjęcia...pomijając tatuaże,wygląda na przykładnego,uprzejmego kolegę z klasy.Pozory mylą.Czyli trzeba się trzymać od niego z daleka...
Następne zdjęcie przedstawiało mulata o brązowych oczach.Był naprawdę przystojny.Ale Zayn Malik nie był taki święty,za jakiego uważają go inni...Niall powiedział mi coś,co mnie zszokowało.Otóż Malik jest Nimfomanem.
"Pieprzy wszystko,co wpadnie mu w oko."
Hmm...Zayn jest uzależniony od seksu?Ok,seks jest przyjemny,ale..na litość boską,Zayn nie ma nawet 20-stki a już musi dojść pare razy dziennie?I jak on to do cholery łączy z codziennymi obowiązkami?Nic po nim nie widać...Ale taka jest prawda.Krążą plotki,że swoje oceny zawdzięcza po prostu swojej urodzie.Nawet nauczycielki (a w tej szkole przeważają młode,ledwo po studiach,ale trafiają się też po 30-stce i starsze) nie potrafią mu się oprzeć.Gdy wchodziłem ostatnio do klasy,zauważyłem na swojej ławce białą plamkę...niemal zwymiotowałem ze świadomości,że siedziałem przy stoliku,na którym ten chłopak zapewne zdobył 5 z następnego testu.Jednak jeśli ktoś spróbuje zarzucić Zaynowi,że zdobywa oceny przez seks z nauczycielkami,być może by nie przeżył,dlatego wszyscy siedzą cicho.Ja nie będę inny.Niall nie chciał i powiedzieć nic więcej na jego temat...tak,jak w przypadku Louisa,Liama,Deana i Josha,jest strasznie tajemniczy i szybko urywa temat.A właśnie.Kolejny na liście jest Liam.
Liam Payne to również szatyn.Tyle,że o brązowych oczach.Co wiem o nim to,że jest synem pastora i ma dziecko.Synka.Co ciekawe,jest to wynik jego krótkiego romansu z prostytutką.Kobieta przedawkowała zaraz po porodzie i rodzice Liama zmusili go,by wziął pod opiekę swojego syna.Podobno nienawidzi tego dziecka.Jak można nienawidzić dzieci?No,ale jest nastolatkiem,okres buntu,może to go przerosło?Z tego,co mi wiadomo,Liam najczęściej pakuje się w kłopoty.Ma problemy z policją,alkoholem i używkami.Ale znowu,niech ktoś spróbuje mu to wytknąć,to Payne przeżuje go jak kawał mięsa.Zaczynam się go bać.
Dean Mithell.Brunet o niebieskich oczach.Nic o nim nie wiem.Niall milczy.Podobnie jak w przypadku Josha Miltona.
Miley Bolton.Ruda piękność,powód sytuacji Nialla.Obecnie jest dziewczyną Louisa,więc nikt nie waży się jej podskoczyć.W sumie nie wiem nic na jej temat.Ma "czystą kartę".Prócz tego,że sprowadziła Nialla do miana geja.
Katherine Harris.Długowłosa blondynka o błękitnych oczach i delikatnych rysach twarzy.Jest naprawdę prześliczna.Do tego wiecznie uśmiechnięta,wesoła,dobrze się uczy...dziewczyna ideał?Przyłapuję się na tym,że gapię się na nią zbyt długo.Marcel,ogarnij się.
Ta paczka rządzi szkołą.Podpadniesz-jesteś skończony.Tylko...co ja im zrobiłem?

4 komentarze:

  1. Zajebiste!! <3
    Zapraszam!!
    http://allyouneversaytome.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny, boski, świetny... po prostu wow!
    Marcel? P co ci ta wiedza na temat elity? hahaha
    Śmieszne, że mówi o tatuażach Lou a sam jest nie lepszy :D
    Czekam na kolejny ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. *o* taki .. dsjandjdnujd zajebisty
    ohh nie mogą się doczekac następnego ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. Co tak krótko? Ale ciekawy opis sytuacji :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K